CRAZY!

Datum: 2011-11-11 / Tid: 21:26:43
Ikväll har det varit helt galet här.
Imorgon (lördag) fyller Lee 30 så han tänkte fira in sin födelsedag med att slå bucket rekordet. Han drack 11. haha. Det var rätt roligt att se. Fin skjortan hade han på sig å. Gubben.
Men jag har inte riktigt bestämt mej vad jag tycker om honom. Jag tycker om att titta på honom, det gör nog alla tjejer. Han är snygg och han vet om det. Men jo.. jag gillar honom. LeeLee.
Det har varit mycket folk i baren ikväll och klockan tolv stängde vi av musiken och sjöng happy birthday för Lee.
Stämningen har varit bra. Mick var än en gång bakom baren med mej. Tömde askkopparna och torkade bardiskarna. Han är skojjig.

Elise och Degens sista kväll. Imorgon far dom hem. Kommer bli så tomt utan Elise men vi har tagit så många roliga bilder ikväll som jag tänkte visa imorgon. Hahaha, jag har skrattat så jag tappat andan och det är inte ofta det händer.

Ban thai staffen hade sitt lilla staff party här. Tack och lov har dom stuckit hem nu och så nu får jag äntligen gå hem.
Halv 4 är klockan. Shit vad jag skulle ha tjänat pengar på övertid om det vore i sverige. Imorgon ska jag bara slappa i ban thai poolen igen. Utan Elise dock men Sabah gör mej säkert sällskap.
Jag ska få en ban thai beach bag av Elise så jag smälter in i mängden :)

Imorgon kommer roliga bilder kan jag lova.
Nu ska jag vandra hemöver. Ser stora äckliga råttor hela tiden när jag går hem på nätterna. Börjar vänja mej nu dock.

Hörs imorgon peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0