DISGUSTING!!!!

Datum: 2011-11-12 / Tid: 12:03:37
Ja jag kan då säga att jag inte gillar Lee.
Jag kom hem runt 4 imorse. Stupade i säng direkt och sen vaknar jag av att jag hör: Elina, Elina, Elina, Elina... och det knackar på dörren. Jävla Lee var tillbaka efter bangla. Jag blev så less så jag bara gapade rätt ut: FUCK OFF. Men han vägrade ge sig. Till slut gav han upp.
Klev upp tio imorse och vandrade som en zombie till baren för att hänga med Elise innan hon for hem.
Vid 2 somnade jag i beanbagsen och sov som en stock.
När jag vaknade så skrattade alla åt mej. Alla är sabah, neda, charlie och alex. Jag trodde jag hade snarkat men om det vore så väl.
Dom visade mej några "roliga" foton som Lee och Joel tagit.
Jag ligger på sidan, Lee står över mej med sin rumpa en halv dec från mitt huvud. Äckliga jävla idiot. Han och Joel är ute på beachroaden och jag är så less på dom.
Jag vill radera bilderna men Alex har gömt kameran. Tydligen har Lee lagt ut dom på sin facebook. Idiot. Det är hans födelsedag idag men det skiter jag fullständigt i. Jag tänker bara ignorera honom och Joel idag.

Nu har Elise och Degen farit hem. Kommer bli tomt utan henne men tack och lov är Mel och Mick kvar tills på måndag. Sen är alla vänner borta.

Det låter som charlie och alla ska gå ut ikväll men jag har verkligen inte lust. Har tappat suget att festa så jag går nog hem direkt efter jobbet. Får se hur sent det blir inatt.

Jag lägger upp bilderna sen igårkväll senare.

Måste ta och käka nånting nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0