Harry and Bob

Datum: 2011-11-14 / Tid: 08:43:33
Ännu en sen natt i baren.
Kom inte hem förrän klockan 5 imorse. Klockan 13 var jag tillbaka i baren. Tänkte ta en nap i beanbagsen snart faktiskt, sen in i duschen, fixa till mej och sen jobba.

Charlie sa igår att jag bara behöver säga till när jag vill ha en dag ledigt. Bara jag säger till 2 dagar innan så är det lugnt. Men jag vet att om jag tar en kväll ledigt så kommer jag ändå vara här. Har som ingen annanstans att vara. Så jag väntar med lediga dagar tills Derek kommer tillbaka, då blir det phiphi island :)

Igår var jocke och mike här och käkade. Jocke (från uppsala) äger white room och grabbarna grus härnere.
Charlie berömde mej inför dom. Sa att jag var en superstar och att han är så tacksam för jag stannar alltid sent och har aldrig klagat på nånting. Hur kan jag klaga? Jag bor i ett land med palmer och havet 3 minuter bort, jag har mina pojkar, jag har min bar. Jag mår bra.

Idag far Mel och Mick. Så himla tråkigt. Men vi kommer träffas igen.
Dom säger att enda anledningen till att dom vill komma tillbaka till thailand nästa år är för oss i baren. Det är många som säger det så vi är nog ett bra gäng här.

Jag håller på att bli av med min spindel fobi.
Jag har två spindlar i mitt rum och jag har döpt dom nu, Harry och Bob. Brukar småprata med dom medan jag gör mej ordning för natten. Men imorse när jag kom hem från baren var Bob borta. Då blev jag rädd igen. Vill inte direkt ha honom i min säng. Han har en kropp liten som en blomfluga men ben som en nyfödd giraff. Han kanske bara har flyttat. Hoppas på det.



Jag och Mel inatt. Chillade på bardisken och surrade. <3



Chocco rocko sitter fortfarande bredvid stereon. Jag brukar pimpa honom lite inför kvällarna. hehe



Mamma titta vad dom gör med mej!! Hur hjälplös ser jag inte ut på en skala då?
Jag var ju bara lite trött men jag tänker då aldrig mer somna i en beanbag när Joel och Lee är i närheten. Jag kan tänka mej att Joel bakom kameran hade kul.

Dom åkte till phiphi igår och det var faktiskt tomt utan dom. Men dom kommer tillbaka ikväll. Jag tänker inte erkänna till dom att jag saknat dom men det har jag :)

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Om du har lite Sandström i dig, och det vet jag att du har, så kommer dom att få ångra att dom jäklades med dig... Hämnden är ljuv och ännu bättre när man väntar på den :)

2011-11-14 @ 14:23:42
Postat av: Lina

Nog har jag sandström i mej! Jag har planerat hämnden sen detta hände och det kommer bli sååå bra. Lee kommer nog aldrig mer prata med mej efter det men bara jag har backup från charlie kommer jag göra det :) Mer info kommer!

2011-11-14 @ 19:21:06
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0