LOUISE!!

Datum: 2011-11-01 / Tid: 10:10:52
Louise och hennes vän är på phi phi island nu. Sååå nära mej :D
Förhoppningsvis kommer dom ikväll. Yeeey :D

Igår hade vi bra med folk. Fick nästan 400 bath i dricks och det är bra.
Min sjuka varade bara en dag. Tack och lov för det. Nu är jag pigg och mår prima. Har fortfarande en liten släng av hemlängtan, eller inte hemlängtan men längtan efter mina nära och kära.

Igår kom Scott och Mike förbi. Eftersom det var halloween igår så hade dom klätt ut sig. Scott var jokern och Mike jävulen. Tog en bild med barens kamera så jag får slänga upp den nåndag.

Annars har jag inte så mycket att komma med just nu.

Kolla våran youtube film som Alex klippt ihop. Jag älskar den!!

http://www.youtube.com/watch?v=il9cleJdxzI


Ha de bra så länge!

puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du ska veta att vi saknar dig också... Kul att du får besök nu i alla fall :)

Kramis

2011-11-01 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0