Miss you

Datum: 2011-11-09 / Tid: 11:13:08
Då var man tillbaka i baren igen. Eller jag har varit här lite över två timmar nu :)
Charlie sa igår att jag kunde komma in senare idag och sova ut riktigt. Men som vanligt kan jag ju inte sova så då sitter jag hellre här än att ligga och stirra i taket.

Har inte så mycket att säga just nu så jag lägger upp lite bilder istället.



Degen, Elise och bucket champ Nathan



Nathan och jag. När jag sprang på toa en snabbis såg han såklart min oövervakade dator och facerapeade mej, först I love Nathan Baxter, sen typ I just got married sorry family bla bla bla.. Hahaha. Det var lite roligt så vi byggde på det lite för att lätta upp stämningen. Jag var nere, han var nere för han skulle åka hem om 2 timmar så vi tänkte vi skulle ha lite roligt.



Så han friade till mej. Jag fick en fin ring i form av ett sugrör knutet runt mitt finger. hahaha. Jag sa efter "vigseln" att jag bara utnyttjar dej för att komma till australien. haha. Vi hade många skratt där innan han for hem.



Elise och Jag.



Degen. haha



Vi har ju en sån där grej med spröt man kör ner i huvudet här i baren.
Hur gay är inte denhär bilden på Joel och Lee. hahah



Här har vi skönaste gänget inatt. Mel och Mick till vänster och jag tror den blonda tjej heter Nicole men glömmer alltid vad hennes man heter.



Mick ville prova barskillsen. hehehe, Mel bakom honom.
Igår eftermiddag var dom här och käkade och dom hade köpt ett jättefins armband till mej. Gulligt.



Mick och hans nyfunna van skramde skiten ur mej igar kvall. Dom smog upp bakom mej nar jag torkade bardisken. Hahaha, shit vad jag blev radd.

Jag har bytt dator nu for min gar sa langsamt. Darfor jag jag skriver lite skumt. hehe

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du klär verkligen i hatten :) Världens finaste Elina!!!

Puss o Kram

2011-11-09 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0