Monday

Datum: 2011-11-07 / Tid: 10:54:24
Ja då var det måndag igen. Veckorna går så himla fort. Brukar inte ha riktig koll på dagarna med tanke på att alla dagar ser likadana ut men eftersom vi har sunday funday på söndagarna så vet jag att det är måndag idag.

Igår kom jag hem runt ett. Försökte somna men det gick inte, sen smög sig urinvägsinfektionen på så då var det kört. Kikade lite dexter och vampire diaries, läste tidningen för 3:e gången jag fick av mamma, sen stirrade jag i taket till nio imorse, då gick jag till närmaste pharmacy och fick pencillin sen gick jag hem och sov ett par timmar och nu är jag på jobbet.

Igår sa jag hejdå till bucket champion Nathan för han skulle checka ut klockan tio imorse och sen fara till flygplatsen. Degen och Elise skulle åka till james bond island på en dagstur idag men när jag kom till baren vid 3 satt alla 3 där. Nathan hade tagit fel på flighten så han kommer inte fara förran ikväll, Degen och Elises james bond resa hade blivit inställd så dom far imorn.
Så nu sitter dom i bardisken mittemot mej och dricker en chang, en phuket island ice tea och en bullfrog :)

Marc är borta nu. Dom har ett gosedjur som alltid följer med på resorna. Deras maskot. Han har suttit här i baren sen killarna kom hit och Marc glömde förmodligen honom för han sitter fortfarande här. Så nu är han min. Tills dom kommer tillbaka. För det ska dom om jag så ska betala för resan. hehe.



Denna kille har fått se mycket roligt dom senaste dagarna :)

Nu ska jag måla på ett leende och ladda inför kvällen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0