Mys med vänner

Datum: 2011-11-02 / Tid: 10:14:11
Ja nu har Louise och Kristina äntligen kommit!

Dom bara dök upp i baren igår eftermiddag och jag fick en liten chock när jag såg dom. Visste ju inte om dom skulle komma igår eller inte men dom hittade hit :D
Igår fick charlie jobba dom sista timmarna så jag fick surra med dom. Stannade här till halv 2 tiden sen gick vi genom bangla rd och sen hem. Dom bor på samma väg som mej så det är ju bra :)

Imorse vaknade jag vid tio, pigg och glad. Vid ett knackade Louise och Kristina på dörren så då gick vi till jungceylon på väskjakt men hittade inget. Eller jag hittade en fin som kostade lite över 10 000 bath. Haha, no thank you.
Vi tog en glass och satt ner och surrade lite innan jag var tvungen att springa iväg till jobbet.
Tog vägen genom bangla, träffade Luke så jag pratade med honom 5 minuter innan jag var tvungen att halvspringa till baren.

Ikväll blir det utgång. Eller det är upp till tjejerna så vi får se vad det blir. Först blir det jobb iaf.

Ikväll är det bucket challenge. Den galna aussie killen ska slå rekordet ikväll. 9 bullfrogs. Tror faktiskt inte han kommer klara det.
Vi har ett gäng på 4 aussies som bor på hotellet och jag hörde nu nånting om att en av dom ska försöka slå rekordet aswell så vi får se hur denna kväll slutar. Vi lär sälja många buckets.

Fick även min elräkning idag och den var på 1075 bath!!! För ett rum liksom och jag har nästan aldrig nån lampa tänd, ac:n är nästan alltid avstängd och jag ser aldrig på tv. Fattar inte hur det är möjligt.
Joel har alltid ac:n och tv:n på och hans räkning var på 1500 nånting. Kan ju inte stämma. Men det är väl bara att betala och se glad ut. Får se hur nästa månad blir. Halva min lön gick ju nu till hyra och el. Tack för den. Tur jag får behålla dricksen för annars skulle det bli kämpigt. Jag får ju mat och dryck så om pengarna tar slut så behöver jag inte svälta. Men pengarna jag har på mitt konto vill jag spara och än så länge har jag inte behövt tagit ut nånting. Bara inför malaysia resan och när jag betalade för visumet och arbetstillståndet.

Nu ska jag springa till Maamas shop som är här bredvid och köpa nudlar för hopplösa kocken har slutat, eller nåt. Jag vet inte.
Charlie sa att hans fru var gravid eller så.
Good riddance.

Imorgon eftermiddag kommer Lee. Spännande :)

Ha en bra dag i norr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0