Pad thai och Seduction

Datum: 2011-11-16 / Tid: 06:55:37
Igår gick sabah ut för att köpa en bikini. Jag slocknade i beanbagsen, så skönt. Alex väckte mej efter en timma. Då hade våran städerska lagat pad thai till mej och Alex. Hon gör lätt den bästa pad thaien i thailand. Så mummsigt.
När jag ätit upp kom sabah tillbaka så vi gick in på ban thai och ner i poolen. Hann bara där i kanske 5 minuter sen blev vi utkastade. Inge mer pool häng för mej :(

Det var relativt lugnt i baren igår fram till 8 tiden. Då small det till.
Sabah ville att jag skulle följa med henne på bangla och jag var lite danssugen så strax efter ett gick vi ut.
Gick på whiteroom en sväng, träffade Pablo och det är ju aldrig fel. Har inte träffat honom på ett tag och han var glad att se mej oxå.
Efter whiteroom gick vi på seduction för att möta Reeza och hans flickvän. Förut har promoters stått utanför och gett ut "free entrance for ladies" lappar men nu är det halva priset för tjejer eftersom högsäsongen börjar komma.
Jag ville inte betala 100 bath men sabah, som för övrigt var relativt full, ville gå upp och se om vi kunde komma in ändå. Det var svenska charlotte som satt i kassan och sabah började dividera varför det inte är gratis längre och bla bla bla... jag såg att charlotte blev irriterad så jag sa till sabah att vi går nån annanstans. När vi var påväg att gå sa charlotte att jag alltid får komma in gratis. Jag älskar att känna folk på bangla.
Sabah betalade sina 100 bath och sen dansade vi ett par timmar innan klockan slog sängen så då gick jag hem.
Igår planerade vi att hyra en moppe och fara till big buddha statyn.
Jag sa säkert 5 gånger till sabah igår när vi skiljdes att vi kan ta buddha nån annandag med tanke på vad klockan var och hur full hon var. Nejdå, hon skulle vara i baren klockan 10. Jag sa till henne att om du inte är där kommer jag strypa dej med tanke på dom få timmar jag kommer få sova och hur många timmar jag måste jobba.
Jag höll inte på att ta mej upp ur sängen när klockan ringde halv tio men jag kravlade upp och gick i baren.
Tror ni sabah var där? Nope.
Hahaha, i skrivandets stund vandrade hon just in här. Ser lite bakis ut.

Skriver nog nå mer sen. Lite bilder skulle inte skada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0