Pokerface

Datum: 2011-11-05 / Tid: 19:48:44
Mycket har hänt de senaste dagarna.
Både roliga, sorgliga, tråkiga, knasiga.
Ja typ allt...

Detta kan bli ett klagoinlägg så den som inte vill läsa. Dont bother, I dont care.

Det roliga är ju att Louise och Kristina har varit här. Trist att tiden gick så fort bara. Deras sista dag här gick vi ut och käkade lunch innan jag började jobba och jag åt världens goaste tonfisk panini. Har längtat efter tonfisk jag vet inte hur länge och den satt verkligen rätt.

Det sorliga är att jag förlorat min väska. Det mest sorliga med det var att jag hade båda mina hårddiskar där med alla bilder, filmer och musik. Jag tog med dem till jobbet för att ge dem till Alex men glömde såklart att göra det. Ångest? Japp.
Men "everything happens for a reason" så det var väl nån mening med det oxå.

Sen har jag fått 4 nya vänner i form av Marc, Rohan, Paul och Derek. En av dem fick en väldig speciell plats i mitt hjärta. En så godhjärtat och snäll kille är svår att hitta. Jag har gråtit floder idag när han åkte hem till brisbane, men livet går vidare. Jag tror och hoppas han kommer tillbaka snart.
Tack och lov så är Marc fortfarande här. Han far till koh samui på måndag sen är han oxå borta.
Hatar när man träffar så sköna människor och dom bara stannar ett par veckor eller några dagar. Det är nackdelen med att bo på en turistort.

Jag har varit vaken sedan klockan 11 igår morse, känner mej inte ett dugg trött men jag ska snart pinna hemöver. Behöver vara ensammen och tänka. Tankarna bara surrar.
Har haft ett bra samtal med Marc ikväll och det känns bra iaf.

Charlie och hans familj kommer tillbaka från ön de varit på imorgon. Jag och Alex har klarat detta så bra ensammen. Joel och Lee har då inte gjort mycket så jag ska be Charlie om ett litet möte imorgon eller nästa dag.
Jag menar, när jag har har fått hur många beställningar som helst, och folk beställer mer hela tiden, ringer klockan så jag måste göra 10 shottar, hinner inte springa med shotglasen till köket för jag har för mycket att göra, det står tomma shot glas fulla bardisken och det är blött och askkopparna  är fulla. Då tycker jag faktiskt att Joel och Lee som bara glider runt faktiskt kan ta dem till köket när de ser hur mycket jag har att göra. Har varit så jävla irriterad på dem ikväll och inatt. Dom har till och med suttit i baren och pratat med tjejer och druckit shotar men bryr sig inte ett dugg om att hjälpa till.
Men jag och Alex hade iaf bra teamwork och jag håller med det Alex sa när han for hem inatt "we totally smashed it tonight, you and me".
Det håller jag med om, det har varit supermycket folk, vi är ett sånt härligt gäng just nu.  Deagon som försökte slå bucket rekordet, Nathan som var här för bara ett par veckor sen, Elise som är vän till Deagon... alla känner alla vid detta lag och vi har så roligt.
Stämningen har verkligen varit på topp ikväll. Men eftersom jag har varit nere sen Derek åkte idag så har jag fått sätta på fake smilet. Bra pokerface Lina.

Ja som ni läste så har 3:e modellen Lee anlänt. Snygg som satan och är trevlig. Men som sagt kan han inte på långa vägar ersätta Joe. Som jag saknar honom. Älskade vän.

Jag har dock aaaas roliga bilder sen imorse när Paulie inte klarade mer alkohol och däckade. Hahaha som sagt ska man inte däcka på swedenglishbar när jag är i närheten.
Jag ska lägga upp dem imorgon för nu är klockan snart 2 och jag vill bara hem.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: carro

everything happens for a reason<3 <3

2011-11-06 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0