Sunday Funday

Datum: 2011-11-27 / Tid: 22:38:15
Jag har en bloggsvacka nu känner jag.
Det är mycket roligt som händer men jag orkar som inte skriva det.
Idag har jag skött hela stället själv. Hur lyckades jag blanda buckets, hålla reda på bbq:n och samtidigt ta hand om incheckningar på hotellet, som jag för övrigt inte har nånting alls med att göra och inte har någon aning om hur jag gör med?

Men jag gjorde det!! Ensam är stark!
Tror vi behöver mer folk, snarast.
Nu är klockan lite över halv 5 på morgonen men adrenalinet efter kvällen har inte riktigt lagt sig än så jag kan inte sova.
Ska berätta mer om min sunday funday imorgon eller nästa dag.

Dagens höjdpunkt var att prata med pappsen på skype. Min dator är ju lite halvtrasig så jag kunde inte se honom men det var guld värt att höra hans röst. Jag saknar dej paapi.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0