The milkman

Datum: 2011-11-17 / Tid: 09:05:15
Ännu en dag i patong beach.
Charlie sa att jag skulle sova så länge jag ville idag och komma in när jag kände för det.
Jag vaknade strax före 11 av mej själv. Försökte somna om men kunde inte, läste lite ur min bok, tog en dusch och gjorde mej klar så jag var i baren klockan ett.
Charlie försökte få mej att gå hem igen för han för han har dåligt samvete att jag alltid stannar sent bla bla bla...
Men vad ska jag göra i mitt rum?
Jag har ingen dvd, inget internet, ingenting. Då sitter jag hellre här, lyssnar på musik och har folk omkring mej.
Imorgon vill han iaf att jag ska komma till deras hus och spendera lite tid med Neda. Han tycker att vi ska laga mat (inte köttbullar för det tycker han inte om :P han vill förmodligen ha rester för han kommer inte ens vara där :P), se en film, slappa och sen be Neda skjutsa mej till baren vid 6-7 tiden. Han tycker att jag behöver lite tjejtid. Jag behöver verkligen det.

Vi brukar driva med vissa av våra yngre gäster. Åldersmässigt är det Joel som är äldst, sen Lee, Charlie, Jag och sen Alex som är yngst. Vi brukar säga att vi alla är syskon och Alex är äldst, Charlie, Lee, Joel, "and then Elina´s our babysister". hahaha. Det är så roligt för alla går på det. Dom vi har drivit med har frågat varför jag är blond och bröderna är mörkare. Charlie svarar alltid: We think Elina came from the milkman. hahaha.
Ibland har vi så jäkla roligt.

Igår fick jag ett telefonsamtal här i receptionen, jag trodde det var Mamma men det var Paulie som ringde,  som var här på semester med min Derek. Så himla roligt att prata med honom. Paul var killen jag la upp bilder på som däckade i beanbagsen. Han som vi hällde ketchup och grejjer på.
Det gjorde verkligen min dag att få höra hans röst. När Derek kommer tillbaka hoppas jag verkligen att dom andra killarna följer med honom. Paul kommer med säkerhet att följa med.

Har inte så mycket mer att komma med just nu.
Måste få fingrarna ur och gå till jungceylon och köpa en telefon och kamera. Varför gjorde jag inte det idag innan jag gick till baren. Tar ju bara 5 minuter från mej till jungceylon.
Dumbulle.

Well well...

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0