United states navy

Datum: 2011-11-13 / Tid: 15:21:35
Dom är tillbaka. 2000 soldater.
Några av dem var här igår. Då vart det drag i baren. Stämningen var verkligen på topp.
Kvällens höjdpunkt var när Lauren och Tienie kom.
Har inte träffat dem på säkert 4 veckor så det var nice att se dem igen.

Charlie och Neda gick ut vid tolvtiden. Neda ville så gärna att jag skulle följa med men jag var ju tvungen att stanna eftersom vissa av soldaterna, Mel och Mick var kvar.

Vid halv 3 gick alla hem så då gick jag, Lauren och Tienie till rock city. Hade ingen lust men dom kom hit enbart för att gå till rock city med mej så jag offrade mej. Stannade där till 6 ungefär sen var det sängen som hägrade.
Min alarmklocka är lite skum av sig så såklart ringde den inte den tiden jag ville. Jag vaknade och klockan visade bara 00.00. Hade ingen aning vad klockan var så jag fick panik att jag var sen, tog en snabb dusch, sen sprang jag ner på andra våningen för klockan på min våning har stannat, klockan på andra våningen visade på kvart i 7. Svor en salva samtidigt som jag halvsprang till baren.
När jag kom hit såg jag inte charlie, bara Alex. Han sa ingenting om att jag var sen och när jag kollade på våran klockan var den 13.15. hahaha. Då vet jag att klockan på andra våningen oxå står still.
Så jag chillade framför datorn. Pratade med Derek :)
Sen vilade jag lite i beanbagsen. Dom är såå sköna att ligga i. Jag skulle lätt kunna sova där varje natt.

Nu är Mel och Mick här och äter middag. Det SPÖregnar ute, åskar och blixtrar så ikväll kommer det inte bli nå mycket folk. Har inte sett sånt här väder på över en månad.
När det regnar här så blir det så kallt. Sitter och småfryser nu men det är nog inget emot vad ni hemma i sverige gör.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej här hemma är det kallt gumman. Vad roligt med mycket folk! :)

2011-11-13 @ 21:46:33
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0