White room

Datum: 2011-11-22 / Tid: 09:17:44
Igår hade vi en sån bra kväll. Jag var på topp, charlie var på topp and we smashed it!!!
Varje gång det kommer gäster säger alltid charlie till mej, sell buckets, force them to buy em, upsell upsell!!
Igår lyckades jag verkligen. Jag tror aldrig någon sagt "jag älskar dej" så många gånger till mej på en och samma kväll. För varje bucket jag sålde fick jag höra: I love you baby!! Naaaw, uncle charlie.
Erica och hennes kom tillbaka igår, charlie bjussa på hamburgare, strips och några buckets. Eftersom vi hade en sån bra kväll fick jag lov att gå ut med tjejerna. Stannar ju alltid sent så nu fick charles stanna. Innan vi gick sa han till tjejerna: Take care of her for me, shes my babysister. Look after her. Jag vet att jag kan lita till 110 procent på charlie. Dom senaste dagarna har han verkligen visat hur mycket han bryr sig.
Vi tjejer gick på white room och sen grabbarna grus. Hade superkul och natten avslutades på mcdonalds där vi surrade med några svenskar.

Imorse var det bara att släpa sig ur sängen och packa grejjerna. Tog en tuk tuk till baren och nu står grejjerna i rum 101 på phuttasa residence på Soi Dr Wattana Rd, patong beach, phuket, thailand, jorden.
Kommer bli så skönt att kunna gå direkt och lägga sig i sängen efter jobbet. Tror jag måste köpa öronproppar för rummet ligger ju på samma plan som baren och det är inte direkt ljudisolerat. Men jag lägger mej nog inte före 2 ändå och då stänger vi musiken.

Nu är jag hungrig som ett djur men thairesturangen mittemot har stängt av någon dum anledning. Det finns ju många resturanger på denna gata men alla är så dyra. Betalar ju bara 45 bath för mat på resturangen mittemot. Skulle vara mumma med mexikanskt men dom är dyra. Får väl svälta i nästan 3 timmar och sen käka bbq. Så får det bli.

xxx

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är bra att Charlie är rädd om sin pärla till personal, tycker jag är toppen :)

2011-11-22 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0