Wifi

Datum: 2011-11-08 / Tid: 20:43:11
Idag har jag varit i baren 14 timmar. Min nyfunna vän Mel och hennes man Mick kom förbi vid tolv med ett annat gift par som dom träffat härnere.
Dom ville ha dricka så det var bara för mej att stanna. Dom gick för en liten stund sedan så nu tänkte jag bara göra en liten uppdatering här och sen gå den lååånga vägen och hem lägga mej.
Eller vägen är inte så lång men idag känns den väldigt lång. Önskar jag fortfarande bodde häruppe på hotellet. Nära och bra.
Hatar att det inte finns nå wifi där jag bor. Finns ju inget att göra utan internet. Men jag har tagit roliga bilder ikväll som jag tänkte visa imorn.

Puss och kram

Saknar min mamma och pappa :(

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Även fall du inte saknar mig så saknar jag dig massor i alla fall! ;) Hehe skoja bara,ha det toppen! :)

2011-11-08 @ 21:53:19
Postat av: Mamsen

Pussipuss gumman, jag saknar dig också :(

2011-11-08 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0