Yesteday

Datum: 2011-11-12 / Tid: 14:20:04
Eftersom det är lugnt i baren och jag inte har nå bättre för mej så slänger jag upp lite bilder.



Elise och Mel



Neda :)
Jag sitter för övrigt med dom där röda blinkande öronen på mej nu. Charlie satte på mej dom för ett bra tag sen men jag känner inte av dom så jag glömmer att jag har dom på mej. hehe



Lee gör armhävningar i regnet. suck



När Lee slog bucket rekordet. Ja ni tjejer, han är då inte dum att titta på :)



Mick älskar verkligen att vara bakom baren :)



hehe



haha :D



Ja nog kan man ha roligt på jobbet alltid :)



Da models.
Jag har förlåtit Lee nu btw. Han gav mej en massage så det var nog hans förlåt.







Efter detta fotot vinglade Joel och Lee till bangla. 2 av ban thai killarna anlände stupfulla. Dom däckade på en gång så jag gjorde det jag gör bäst här. Tar foton av däckade personer. Med lite hjälp av Elise :)




:D














Efter denna bild var dom klarvaken så dom gick hem. hehehe



Ban thai kille



Elise med några ut ban thai personalen.

Nu är Mel och Mick här och säger hej så jag ska vara lite social med dom. Ska höra om dom vill slappa med mej i poolen imorn. Det skulle vara nice.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0