<3

Datum: 2011-10-10 / Tid: 08:08:47

Det har varit lite dålig update pga att alla snor min dator. Sen har jag inget wifi hemma så dator är ständigt i baren. Jag gillar när alla är beroende av mej. Alex behöver datorn för jobb och charlie behöver den för att skypa med sin blivande fru.

Nu har våran nya familjemedlem Joel kommit från england. Jag gillade honom från första början. Jättesnäll kille som Charlie modellade med för många år sedan.

Numera är det kaos i våra rum på Thaweewong apartments. Första natten Joel var här sov vi 3 i en säng, joel, alex och jag.  Natten efter det gick jag och la mej i mitt eget rum för första gången. Vaknade mitt i natten med Joel och Joe bredvid mej. Hahaha. Charlie är inte så glad för det för han säger att mitt rum är mitt rum och jag behöver sömnen så jag orkar med nätterna. Jag älskar mina pojkar.


Igår klev jag upp rätt tidigt, på med träningskläderna och tog en löprunda på stranden som slutade med gigantiska skavsår, hem och in i duschen, väckte Joe, gick med honom och mötte upp Lauren och Tienie, gick till en sportsbar och kollade på rugby worldcup, syd afrika mot australien. Sydafrika förlorade, Joe och Tienie var upprörda, gick till jung ceylon, köpte en billig skit telefon, tog mej 20 minuter att hitta ut från detta jävulska varuhus. kom ut på fel sida och hade ingen aning om var jag var. Trodde aldrig jag skulle hitta hem igen. Till slut hittade jag bangla RD. Träffade på Youssef, surrade med honom ett tag innan jag gick hem till baren och satte igång och jobbade.


Nu ska jag be hopplösa kocken om en macka.

 

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Har du varit på Central World i Bangkok? Det är la lite lätt överdrivet 100 gånger större.. Tycker själv att Jungcelon känns som en liten lätt förbutik till ICA i jämförelse till Central World. =)

2011-10-10 @ 08:37:31
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Härligt att du skaffat en ny telefon så jag kan ringa dig igen, när du inte har full fart i baren, :)

Kramis

2011-10-10 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0