Haloween

Datum: 2011-10-26 / Tid: 10:51:30
Jag måste ta reda på när dom firar haloween härnere. Eller thailändarna firar fördmodligen inte haloween men med tanke på att det är så mycket turister här så lär ju bangla barerna ordna med fest. Men när? Måste ju veta när jag ska klä ut mej.
Måste fråga runt lite senare.

Joe har varit borta sen igår och jag saknar honom så himla mycket.
Han säger att han ska komma tillbaka till nyår men han kommer inte göra det. Om han gör det blir jag verkligen förvånad. Men glad :)

Vi pratade lite om julafton häromdagen och det kommer bli en väldigt annorlunda jul.
Julmaten är en stor favorit hos mej och det känns trist att inte få äta julmiddag med familjen.
Jag försökte förklara för charlie vad vi svenskar har på julbordet men han sa bara som han alltid säger: Crazy swedish people. hehehe.
Så denna jul blir det potatismot, morötter och fylld kalkon. Kan väl vara gott men ingenting slår julmaten i sverige.



Miss you my baby <3



Sabah, Joe och Jag.



Sista gången jag såg honom :'(

Idag låter det som Charlie är sjuk. Har inte sett honom nånting och Joel tror att han är sjuk. Så ikväll är det jag som sköter allt i baren!!
Eller det är det väl annars oxå men Charlie är ju ändå alltid häromkring om det skulle vara nånting.
Men så fort jag får mitt workpermit kommer han inte vara här lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0