Highseason?

Datum: 2011-10-26 / Tid: 17:00:54
Nu vill jag ha högsäsong!!
Synd bara att svenskarna och tyskarna kommer på högsäsongen. Folket från oz och nz är såå mycket roligare.
Baren är lika tyst ikväll som den var igår.
Vi hade iaf ett gäng på 8 pers som käkade och drack några öl så det blev ju några 1000 och dom jag fick 200 i dricks :) Tack tack!

Imorgon ska jag på jakt efter halloween grejjer att pimpa baren med. Måste bara få med mej Neda. Eller sånt shopping freak som hon är blir det inte svårt. Måste bara få upp henne ur sängen sen är det klappat och klart.
I månads shiften flyttar Charles och Neda till ett hus. Jag har inte sett huset än men det finns ett kök såklart och jag saknar så mycket att laga mat så charlie har lovat att jag får låna köket ibland. Bara jag lämnar mat åt honom.
Charlies föräldrar kommer hit om några dagar och ska stanna i 2 veckor.
Då ska charlie och Neda förlova sig. Dom ska ha förlovningsfesten i deras hus och jag måste köpa en klänning eller nåt. Jag hatar att bära klänning. Jag är för hardcore för pretty dresses :/
Jag får helt enkelt ta med mej Neda på snygg klänningjakt när det börjar närma sig.

Nu: Back to work. Synd bara att det inte är nå folk här.
Så istället: Back to talk to Neda :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jeanskjol är ju inte lika "gulligt", funkar inte det? En vit eller ljus jeanskjol är ju fint annars! :) Jag äääälskar jeanskjolar som du säkert vet :P

2011-10-26 @ 17:39:41
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Låter kul med förlovningsfest :) Du får väl låta bli prinsessklänningarna och gå på nåt med tuffare stuk. Blir säkert bra om du får med en bra shoppinghjälp. Puss o kram

2011-10-26 @ 18:32:46
Postat av: Lina

Jo men grejen är att jag "måste" bära nånting riktigt fint för alla kommer vara så uppklädda. Ni ska se Nedas kläder. Ingen av mina kläder är i klass med vad kläderna på festen kommer vara. Jag ska be Neda hjälpa mej hitta nåt bra :)

2011-10-26 @ 18:53:45
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0