I just love my blond hair :/

Datum: 2011-10-22 / Tid: 19:00:20
Imorse ringde Neda till mej och frågade om jag ville färga håret.
Jag har sagt några dagar nu att jag måste färga utväxten så vi gick till jung ceylon, den stora shopping centret, och köpte nån hårfärg. Utväxten blev totalt orange och både jag och Neda freakade ut. Jag ringde min nyfunna vän Sabah för hon har en salong hemma i england. Hon bor på vårat hotell för tillfället så jag satte en skarf på huvudet och halvjoggade till baren. Haha, jag såg ut som en hippie med skarfen.
Det första hon sa när hon såg mej var OH MY GOD. Tack för den.
Hon la i lite mer färg men det gjorde ingen skillnad, det gjorde bara min hårbotten blodröd.
Tack och lov har jag med mej silver schampoo från sverige så hon la det i hårbotten och masserade för tio minuter. Nu ser håret hyffsat bra ut. Det är väldigt blont dock men alla tycker det ser mycket bättre ut nu än tidigare. Så det är ju bra.

Det negativa med denna dag är att jag tappade ploppen till min piercing i läppen. Sprang till första bästa piercing studio men jag har ju gängningen på ploppen och dom hade inga sådana så jag fick köpa en ny stav. Den kortaste dom hade sticker ut typ en halv centimeter från läppen och det ser ut som skit.
Jag måste till jung ceylon imorgon och se om dom har kortare stavar där. Annars vet jag inte vad jag gör. Vill inte ta ut den men jag kan inte gå runt och se ut som jag gör nu :/

Ikväll har det varit lugnt i baren. Kollade bilderna på våran barkamera förut och fick en liten chock när jag såg foton med Joel i en mankini!! Ni vet en sån som Borat har. Hahaha, jag måste ladda upp bilderna på min dator så ni får se. Varför händer allt kul när jag inte är här.

Snart kommer älskade Louise hit och ser sååå mycket fram emot det. Kommer bli så roligt.

Snart är det även haloween och då ska jag klä ut mej innan jag börjar jobba. Jag måste hitta lite grejjer så jag kan pimpa baren lite oxå. Lite spindelnät, några fladdermöss...

Jag har inte bestämt mej vad jag ska klä ut mej till, men jag tror jag ska vara en zombie. Måste köpa nå billiga kläder som jag kan riva sönder och bloda ner med färg. Det kommer bli så roligt!!!

Snart ska jag hem och kolla Dexter. Har tankat hem andra avsnitten och nu är 3:e påväg hem. weehhuu!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken tur du hade med dig schampoot!

2011-10-23 @ 09:42:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0