Magnum

Datum: 2011-10-25 / Tid: 17:54:10
Syrran kommenterade förut om filmen Zoolander. Ni som har sett den vet vad jag menar. Jag är omringad av "male models" och i Zoolander är dom ju sååå dumma. Hahaha.
Det roliga är att igår frågade jag Joel och Charlie om dom sett filmen. Det hade dom och Joel posade "magnum". hahaha.
Mina modeller är då inte dumma...
men heeeta...



Charlie



Hittade inge bra bild på Joel men Joel är iaf killen längst till höger. Resten är hans bröder.

Nu slutar jag om en halvtimma och det ska bli sååå skönt att komma hem och sova.
Är dock så grymt sugen på en svensk pizza. En primavera från Kusen skulle inte sitta dumt alls.


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Jaha. Men då är han ju inte så gammal.



Tack. Får se om jag blir van håret :)

2011-10-25 @ 18:47:56
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0