Monday

Datum: 2011-10-17 / Tid: 10:38:19
Ja då var det måndag igen. Veckorna går så fort. Brukar vanligtvis inte ha koll på dagarna men nu måste jag ju det med tanke på att jag ska till kuala lumpur i övermorgon.
Jag har inte bokat mitt flyg än och jag måste vänta en liten stund med att göra det.
Charlie ringde just våran revisor och hon skulle ringa tillbaka om en stund och säga vilken tid jag måste åka. Shit vad jag måste hitta ett billigt hotell.
Jag vet att Louise är i malaysia nu, vet inte hur länge dom tänkte stanna och jag vet inte hur jag får tag på henne :/
Skulle ju vara kul att mötas upp om vi är där samtidigt.

Igår ville Neda gå ut. Så då gjorde vi det. Eller vi var ett helt gäng som gick ut. Till och med Charlie följde med. Vi gick till white room. Efter en timma eller så ville tråkiga uncle charlie gå hem så då gick Neda hem med honom :(
Men vi andra fortsatte partyt på Seduction. Hade en riktigt rolig kväll. Mycket dans.
Vid 4 ville alla utom jag gå hem, seduction stängde då så jag fortsatte festen på hollywood innan jag kände mej nöjd.
Var sååå sugen på dom goaste hamburgarna i patong men när jag kom dit så hade såklart stängt. Så det blev en vända på donken påväg hem. Thaibruttan bakom disken ville bli min vän. Okej? Eller. Whatever.
När jag kom hem kikade jag lite film innan jag somnade. Drömde VÄRLDENS mardröm. Vaknade och hade ångest, sprang till Joels rum, klockan var väl vid 8 kanske, han öppnade men jag fick inte sova där för dom låg redan 4 stycken och trängdes där. hahaha. Fick en gonatt (gomorron) kram sen gick jag tillbaka till mitt rum.
Vi alla drömmer såna mardrömmar här. Fattar inte varför. När jag säger alla så menar jag verkligen ALLA. Det är vårt stora samtalsämne, nattens mardrömar.

Våran sprit leverantör har stängt i 3 dagar från och med imorgon så nu har det kommit en stoooor leverans som jag måste ta hand om.  Boooya.

Hörs sen.

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan du inte få tag på Louise via facebook då?

2011-10-17 @ 11:46:52
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0