NEW FREE SEX CHOCOLATE BABY!!!

Datum: 2011-10-02 / Tid: 17:52:18
New free sex chocolate baby står det på våra flyers och menyer. Har alltid undrat vad det betyder men glömt att fråga.
Nu vet jag vad det betyder och det är rätt smart faktiskt.

Jag var kvar här till klockan halv 2 idag. Det kom folk och skulle checka in och jag har ju inget med receptionen att göra. Tror klockan var elva eller något och Alex skulle varit här klockan tio. Jag ringde Alex, inget svar, ringde Charles, inget svar, ringde Reeza, inget svar. Panik.
Som tur var kunde våran städerska hur man gör med incheckningarna.
Polischefen kom hit vid tolv med sin kollega. Han ville bjuda mej på lunch men precis när vi skulle till att beställa så får han larm om moppe olycka så det var bara för honom att åka.

När jag skulle till att promendera hem var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen. Precis när jag ska till att gå kommer charlie med moppen så han skjutsar hem mej. In i duschen, 2 välbehövda timmar med sömn sen tillbaka till baren.

Just nu spöregnar det. Vi midnatt vill jag bara gå hem, få en hel natt med sömn och vakna fräsch och taggad imorgon. Charlie sa att han ska stanna till 2-3 tiden och lära upp våran nya natt receptionist och att han kan ge mej lift hem efter det. Hoppas på att det slutar regna så jag kan gå hem.

Imorgon ska Alex den lyllosen köpa en moppe. Jag vill oxå ha en så jag kan åka vart jag vill när jag vill. Jag är orolig för honom bara för han har kört moppe en gång på en enslig väg hemma i england. När man kör moppe i thailand äre bara att sicksacka sig fram. Galen trafik.
Jag ska iaf övertala honom att skjutsa mej till big buddha berget någon morgon så jag får se soluppgången. Det skulle vara häftigt att se därifrån. Jag hoppas bara att han inte råkar ut för nån olycka. Han är ju min nya homie <3

Nu ska jag göra lite nytta.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0