Stuck in malaysia

Datum: 2011-10-20 / Tid: 14:09:50
Denna resa gick ju precis som mina mardrömmar var. Men mardrömmarna var bättre.
Är så lessen och arg nu så jag orkar inte ens berätta allt.
Sovit på gatan utanför flygplatsen, sovit utanför ambassaden, sover numera på ett skitigt äckligt hotell och rummet luktar bajs och är utan ac, kommer missa mitt flyg hem imorgon tack vare ambassaden, alla mina pengar har gått åt till olika taxiresor för att hitta mitt hotell efter jag vart på ambassaden, tog 3 olika bilar innan de hittade det, det finns en plats på ett plan hem imorgon kväll, men jag kan inte boka det för jag har inte mitt pass för det är på ambassaden. Jag har inte råd att bo på hotell en natt till så hello flygplatsen imorgon efter ambassaden.


Behöver jag säga nå mer?

Tack för mej


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det man inte dör av härdar en, du är tuff och du kommer att bli ännu tuffare när du fixat detta. När det gäller pengar läs mitt meddelande på FB. Kramis

2011-10-20 @ 18:28:14
Postat av: Frida

Huga gumman. Tur du snart är tillbaka! Kram

2011-10-21 @ 07:44:13
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0