Sverige

Datum: 2011-10-29 / Tid: 19:31:21
Idag har vi haft ett gäng på 10 pers här från sverige.
Dom kom förbi igår och jag försökte få dom att käka bbq men det var omöjligt för de var väldigt skeptisk. Jag sa att om ni inte gillar maten betalar ni inte. Inte ens det hjälpte. Men idag kom dom tillbaka och tänkte ge det en chans.
Efter de ätit satt jag och pratade med dem ett bra tag och dom sa att det var det godaste dom ätit.
Told you so :)
Det var 2 familjer och en av ungarna var tio år och väldigt pratsam. Hans pappa sa att killen är väldigt kräsen på mat och tycker inte om nånting men han ÄLSKADE våran mat. Bara det tyckte dom var ett stort plus. Lill killen satt med mej i baren och pratade väldigt mycket. Hahaha, allt han sa var rena lögner men jag spelade med bara. Haha, skitunge.
Men dom var snälla och jag fick 160 bath i dricks för dom tyckte min service var så bra. Tack och bock för det :)

Nu har jag slutat för en halvtimma sedan men jag är fortfarande kvar. Varför vet jag inte egentligen. Ska hem nu snart och sova. Eller jag tänkte kika ett avsnitt av vampire diaries innan jag sover. Eller se en film.
jag tog så många filmer av syster Jenny innan jag for hit men jag har inte sett någon av dem. En eller två kanske. Har så mycket annat för mej. Eller egentligen inte, men mitt liv är baren nu så jag är ju som sagt här mest av tiden.
Det är så skumt för förut kunde jag inte vänta tills jag fick en ledig dag. Nu har jag inga lediga dagar alls men jag behöver inte det.
Nångång i framtiden kommer jag med all säkerhet behöva det. Men jag kommer nog känna när kroppen säger ifrån och då tänker jag be charlie om en ledig dag och det kommer jag få. Jag tror inte han nekar mej det.

Måste gå iväg till jungceylon nåndag och köpa en ny kamera. Min ligger på rummet men jag får den inte att funka. Men kameror är rätt billiga här så det blir nog bra.
Om några dagar är det löning oxå. Jag undrar hur mycket elen och vattnet kommer ligga på. Jag är ju nästan aldrig hemma och brukar försöka ha ac:n av på nätterna. Hoppas verkligen inte att det blir mycket för hyran är ju en tredjedel av min lön och jag vill gärna behålla lite av min lilla lön.



Miss u :( Saknar våran rhodos semester. Supermysig verkligen!

Förlåt älskade vicky men jag kände mej så nere förut och saknade alla er därhemma så kollade på rhodos bilderna och bilderna som kommer komma här nedan fick mej att skratta så tårarna rann. Både av saknad och lycka.
Enjoy!







Hahaha, hon somnade på bussen hem från stranden och jag var framme med kameran. Förlåt gumman men jag kunde inte motstå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0