@ the bar

Datum: 2011-10-03 / Tid: 04:35:08
Klockan är nu halv tio på morgonen. Som vanligt sover jag inte mycket. Vaknade till, visste inte vad klockan var men jag kunde inte somna om. Läste lite, duschade och gjorde mej klar sen tog jag mitt paraply som jag köpte igår och promenerade mot baren. Det spöööregnar här och vi har liten lätt översvämning. Jag fick vada hit, vattnet gick väl några centimeter över fotknölarna. Nu tänkte jag sätta mej i beanbagsen och se någon film kanske. Eller läsa.
Joe sov hos Alex inatt och innan jag gick till baren så var jag bara tvungen att väcka dom och fråga vad klockan var. Dom hade varit uppe till 5 imorse och Alex skulle ha börjat jobba klockan nio. Hehehe. Jag var den enda som var smart att köpa paraply igår så Alex får gå hit i spöregn. hehe.

Nu kom åskan oxå.
Mysigt att sitta under tak när det åskar.

Nu blir det te och macka.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0