Tillstånd

Datum: 2011-10-05 / Tid: 15:28:56
Nu är operation workpermit igång.
Men det kostar en förmögenhet!
Speciellt för mej fattiga svenska.
113 000 bath. Ho ho ho vad roligt. Nej.

Men när jag har det behöver jag inte vara orolig för nånting. Jag jobbar lagligt, jag har ett års visum så jag behöver inte göra visa runs hela tiden. Men det svider verkligen i plånboken. Tur att jag inte behöver spendera pengar på mat.
Men jag vet att om det blir tärt med pengar så finns Charlie där. Han är den bästa. Men ändå...

Men jag vill ju inte direkt bli arresterad eller nåt. Om det skulle bli något trubbel på bangla, eller någon annanstans så ringer jag bara polisvännen så fixar han allt.
Men om bangkok snuthelvete kommer hit så är jag körd.
Jag behöver verkligen tillståndet.

När det har gått ett år behöver jag bara betala 8000 barh så har jag ett helt nytt år med tillstånd och visum.

Måste jobba nu. Regnet fortsätter så vi har inte mycket gäster just nu. Förhoppningsvis ikväll.

Puss. Älskar er alla hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0