Well well...

Datum: 2011-10-29 / Tid: 11:41:18
Blir inget halloween :( Bara jag som tänkte klä ut mej så jag skiter i det. Trist.
Men alla som jag pratade med igår hade inte ens nån aning om att det var halloween så det kommer bara se dumt ut om jag står som en idiot bakom baren.
Men men...

Jag måste sluta sova! Jag sover alldeles för många timmar så jag känner mej trött hela tiden.Måste kliva upp tidigare.
Igår kom charlies päron hit. Dom var så söta, hans mamma är 60 och hans pappa 79. Dom är miljonärer och det syndes verkligen. Deras kläder och smycken och sånt. Men dom var jätte trevliga.

Igår var jag ut en sväng efter jobbet. Blev väldigt hungrig vid 3 tiden så jag gick till en italiensk resturang för en pizza. Jag älskar att allt har öppet typ dygnet runt här :D
Medan jag väntade på pizzan satte jag mej ner och pratade med en kille från amerika och hans sällskap. Han var sååå snygg men hans sällskap såg inte så bra. Jag tittade lite närmare och såg att det var en LADYBOY!! Trodde jag skulle dö. Stackars kille, tänkte jag som inte vet att hans "flickvän" är ladyboy och honhandet såg verkligen ut som skit. Jag ville säga nånting men kunde inte inför ladyboyen. Tack och lov gick det iväg på toa så jag sa till den heta amerikanen: Du måste sticka! Ditt sällskap är en ladyboy. Ja det vet jag väl svarade han. Oh my god, sa jag, fick min pizza, sa good luck och gick hem.
Vad är det för fel på folk?!

Stora bossen Reza har varit i Iran nu en vecka. Minns inte om jag skrivit om det. Men han hade med sig en present till mej. En jättefint armband som är handgjort i Iran. Så himla fint. Han är så snäll.

Nu väntar jag på att alkohol leveransen ska komma. Det är jättesvårt att få tag på öl nu för leverantörerna i bangkok är översvämmade :/
Men det fixar sig nog. Tycker synd om alla människor uppe i norr. Men jag är glad att vi i söder inte har drabbats.

Hörs senare.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0