Bye bye America :(

Datum: 2011-09-05 / Tid: 00:35:37
Då var amerikanerna borta. Tråkigt att dom bara stannade här i 3 dagar. Men men..
Jag älskar att knyta kontakter med folk överallt i världen. Jag som så gärna vill åka till staterna har nu boende där. Aaron och Mario bor i San Diego, Californien och det är ju inte dumt alls. Sweet. Tur att det finns facebook så man kan hålla kontakten.

Nu funkar min kamera igen! YES. Det var batteriet som spökade.

Klockan har nu blivit lite över halv 6 och jag är sååå jäkla hungrig. Var inte alls hungrig när grillen brann förut och då får man vara utan.
Jag har varit i thailand i snart en vecka och inte ätit någon thaimat än. Kanske ska göra det imorgon.
Har sån craving efter tacos just nu. Det finns en mexikansk resturang alldeles bredvid här. Jag och Carro käkade på den en gång men min mat var ingen höjdare. Minns inte vad felet var men jag tror att det var mer som en förrätt. Nånting sånt. Men jag kanske ska ge den en chans till.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0