Can you please shut the fuck up!

Datum: 2011-09-25 / Tid: 01:19:10
Ett par timmars sömn, sen vaknar jag. Så är det alltid numera när jag är nykter. Skit jobbigt.
Men inatt kanske det kan bero på att det är fullt ös nere i baren. Musiken ska vara avslagen klockan 2, nu är klockan 6 och det spelas musik och thailändare gapar och skriker. Dom festar väl till det för att det är lördag eller nåt.

I fredags var det jättelugnt i baren. Nästan inge folk alls. Reeza ville spela biljard så han frågade charlie snällt om jag fick sluta tidigt. Så biljard blev det.
Jag vann 4 av 5 spel. Kan ha varit för att Reeza drack tequila i baren innan vi for men jag tror på skicklighet :)



Efter biljarden åkte Reeza hem och jag gick till bangla för att försöka hitta igen Alicia och Tara-Lou. Hittade dom på Nu,s bar så jag hängde med dom hela kvällen. När jag var nöjd på bangla gick jag till världens goaste hamburgerställe, köpte med mej 2 cheesburgare, tog en moppe taxi hem, ringde och väckte Joe, käkade med honom och sen blev det sängen.



Alicia, hennes kompis från australien och Tara.



Jag älskar denna brud alltså. Helt galen. Synd bara att precis lärt känna henne och att hon far tillbaka till australien om en vecka. Hon har varit här i 9 månader nu. Typiskt.



hehehe



Nu i mitten med hans crew



Tänk om man kunde balansera en flaska på huvudet samtidigt som man jonglerar. Det skulle jag vilja kunna.



Hehehe, paul och alicia



Galnaste gänget.

Den enda som fattades var Lauren. Hon och Tienie brukar komma till baren varje fredag och lördag men denna helg har dom inte kommit nånting. Vart jag lite besviken på faktiskt.

Idag har det varit så tomt i baren igen. Några enstaka folk bara. Dålig business, dåligt humör Charlie.
Idag har han köpt typ 15 vatten pipor till baren. Fattar inte varför han köpte så många men det är ju populärt så när det är högsäsong blir alla kanske upptagna.

En av "the locals", Luke från england brukar komma förbi baren med jämna mellanrum för att äta och dricka. Störtskön kille som jag tyckte bra om från första början. Jag gissade väl på att han var mellan 22-24 men den lilla djävulen är bara 16!! Bara barnet ju. Trodde jag verkligen inte.

Nä nu har klockan hunnit bli snart halv 7. Tror det får bli en morronpromenad som i den gamla goa tiden. Då kanske jag somnar efter det. Jag är rädd bara att jag inte ska hitta hem om jag går för långt. Tur att det finns moppetaxisar och tuktukar överallt så man bara kan ta en sån om man går vilse.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet du vad jag lärde mig igår i skolan? Att det är ett hormon som heter Melatonin som styr våran dygnsrytm. Dygnsrytmen regleras av ljuset. På natten när det är som mörkast har vi mest melatonin. Alkohol minskar produktionen av melatonin och därför får man sömnsvårigheter när man druckit alkohol (även om det inte är samma kväll ;)

2011-09-25 @ 10:20:31
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0