FINALLY!!!!

Datum: 2011-09-27 / Tid: 06:11:39
Äntligen har jag fått sova en hel natt utan att vakna efter 2 timmar och sen vara vaken hela natten. Tack apoteket!!!
Nu känner jag mej riktigt utvilad och fresh.
Planen nu var att ta på sig träningskläderna, ut och gå en runda och sen höra om Tara-Lou ville joina mej på stranden.
Men jag hör att det SPÖregnar ute. När jag är i mitt rum brukar jag inte höra att det regnar men nu hör jag det gott och väl :(.

På lördag flyttar vi. JAG VILL INTE!!! :(
Jag trivs här på phuttasa. Perfekt att bara kunna springa upp en trappa om man behöver hämta nånting när man jobbar. Perfekt att bo på jobbet nu när det regnar som det gör nu.
Sen har jag alltid trivts att bo ensammen. Jag har ingenting emot Tiew, men jag vill ha något eget.
Hehehe, tänkte skriva att i framtiden kanske jag kan skaffa mej ett eget boende. Men jag ångrar mej :P. Lär ju inte precis få nån löneförhöjning och jag tänker inte lägga hela min lön på ett rum.

Men jag ska inte klaga.

Jag har hittat mitt paradis på jorden och jag lever och bor där.

Igår kom förresten våran nya "familjemedlem" Alex från england. Han är charlies mammas gudson eller nåt sådant. Han ska jobba med lite allt möjligt tror jag det är sagt.
Shiiiit vad han är lik min svenska vän Youssef. hahaha, helt sjukt.

Nu ska jag ner i receptionen, sätta mej i en av dom röda beanbagsen och läsa.

Må bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0