Idag är ingen vanlig dag...

Datum: 2011-09-25 / Tid: 08:29:29
...för det är min PAPPAS födelsedag.

Grattis på födelsedagen pappa. Känns så trist att jag inte kan ge dej blommor och kramar.
Hoppas du får en bra dag.



Nu har jag nyss käkat frukost. Nu ska jag sova fram tills jag börjar jobba. Somnade väl runt 8 imorse och klev upp elva. Så 2 timmar till må jag sova.

Nu är det snart bara en månad kvar tills älskade Louise kommer hit!! :D ahh vad jag längtar.
Sen i april(?) kommer älskade Emma och hälsar på. Tror det var april hon hade planerat. Då har jag det att se fram emot oxå :D

Nu har jag laddat upp kamera batteriet så ikväll ska jag ta lite bilder på våra vattenpipor och myshörnan. Håll tummarna att vi får en bra kväll ikväll.

Charlie behöver få in 30 000 på 5 dagar. Så det är bara att hoppas på många bbq ikväll nu då.

Bye bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0