IM ALIVE!!!

Datum: 2011-09-04 / Tid: 22:14:53
Jag har verkligen inte hunnit med att blogga, men jag lever iaf. Dom senaste dagarna har varit busy busy busy!
I fredags gick jag ut med amerikanerna. Mario och Aaron. Mario var den första som kom och hans kompis Aaron anlände på fredag förmiddag. Åhhh vilken hotting. Vet inte vad jag tänkte första gången jag träffade honom för utan att jag ens visste det själv sa jag rätt ut: You are fucking beautiful. Hahahaha. Ooopsie.
Det var kul att hänga på bangla RD igen. Vi var på btd bar sen rock city.

På lördagen mådde jag inte alltför bra, men klockan 17.00 stog jag nere i baren och back in action.
Igår var vi ett helt gäng som gick ut när jag slutade jobbet. Jag, Joe, Mario, Aaron, 2 tjejer från belgien och 2 bruttor från australien.
Alla ville se en pingpong show. Jag ville inte göra det men jag var så illa tvungen. HERREGUD alltså. En gång räcker kan jag lova.

Vi kom väl hem vid 5 imorse eller nåt och alla fortsatte festa här men jag var så trött att jag gick och la mej. Vilken jag inte skulle ha gjort för det blev tydligen drama på hög nivå.
När jag kom ner till jobbet idag hade charlie världens rivmärken i ansiktet. Han visade magen oxå och även den var FULL med klösmärken.
Igår kom hans ex flickvän hit med en kompis från Dubai. Han hade ingen aning att hon skulle komma så han blev väl rätt chockad. Han ville inte att jag skulle säga till hans nuvarande flickvän om att hans ex var här men hon fick tydligen reda på det ändå. Precis efter att jag lagt mej igår hade hon kommit hit och gått bananas på charlie. Klösmärkena var hennes avsked till charlie och inte nog med det så kastade hon massa spritflaskor på honom. Hon hade varit helt galen. Så nu har han ingen flickvän längre men en hel drös med märken efter henne. Stackarn :(. 

Nu har jag precis kommit upp till rummet. Det blev en lång jobbdag idag från 17-2.30. Natt tjejen som jobbade här och som jag skulle dela rum med bara sa upp sig och stack. Skit skumt. Så för närvarande har vi ingen som jobbar nätter så vi får hjälpas åt.
Just nu är jag skit trött men jag måste hålla mej vaken en stund till för amerikanerna drar vidare till Bali vid 4.30 så jag vill säga hejdå till dem.

Min kamera har för övrigt sagt upp sej. Jäkla skit. Jag provar att ladda batteriet nu och hoppas verkligen att det är det som är problemet för jag vill verkligen inte lägga pengarna på en kamera just nu.



Min bar, taget från insidan.



Kom en magiker och gjorde en liten show för gästerna i fredags. På bilden är han och dom 2 belgiska tjejerna.



I fredags var det bra med folk :)

Nu tänkte jag springa ner i baren igen och invänta amerikanerna. Pyjamasen behåller jag på. Orkar inte byta om, hehehe.

Ha det bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Tjoo! Behöver ni folk? Ja kan börja jobba mer eller mindre omgående ;)

2011-09-05 @ 03:27:13
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Det är bra med livstecken :))Jag blir mycket lugnare då. Alltid kul att läsa vad som händer hos dig.

Kramis

2011-09-05 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0