Ready for action!!

Datum: 2011-09-27 / Tid: 12:48:41
Nu är jag så less på detta regnväder, lågsäsong och att det inte finns nå folk här. Vi behöver folk i baren. Charlie behöver pengarna, jag behöver dricksen som folk är så snåla att ge. Charlie säger varje dag innan han går ut på beachroaden att jag ska se glad ut och ropa in alla folk jag ser. Ikväll ska jag le, se överglad ut och skrika FUCK IT HAVE A BUCKET till alla som passerar. Ohh yeah!

Ikväll spelas MIN musik här i baren. Playlisten är på och den är bra. Tycker jag iaf. Ikväll skulle Lauren och Tienie vara här. Dom älskar rock n roll.
Så synd att jag inte har en enda dirty dixxx låt på datorn för annars skulle jag spelat ALLA deras låtar :(.





Min bar <3



See you babes!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag håller tummarna för att ni ska få mycket folk!! Le och se trevlig ut är ju ett måste i ett serviceyrke :)

2011-09-27 @ 16:06:54
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

När börjar högsäsongen? Hoppas den kommer snart så ni tjänar massa massa pengar :) Kram

2011-09-29 @ 10:01:13
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0