Mitt nya liv!

Datum: 2012-04-30 / Tid: 02:47:10
Idag har jag borjat mitt nya liv. Borjade dagen med en promenad.
Idag ska alla negativa tankar ut och positiva tankar in. Jag vet ju att vi inte kommer bo i detta hus hela livet och vi kommer ha nagot eget i framtiden, forhoppningsvis relativt snart, men jag har ju sa svart att vanta nar det ar nanting jag vill. Sen att jag inte kan gora nanting at det ar frustrerande. Men bara jag far ett jobb sa blir det annat.

Haller pa att tvatta nu och i vantan pa maskinen kikar jag pa big brother.
Efter Dereks jobb ska vi aka och fixa medicare card till mej sa jag far ga till doktorn gratis framover. Ska dit igen pa onsdag och se vad det ar for typ av bakterier jag har.

Ha en bra dag for det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad glad jag blir när jag hör ditt sätt att tänka! Hur man tänker påverkar så mycket mer än man tror. Man kan påverka i princip allt med det sätt man tänker därför är det så viktigt att vara medveten hur man tänker. Man kan faktiskt ändra svart till vitt bara genom att tänka rätt. Det är inte lätt men med träning går det. Attraktionslagen jobbar för dig, dygnet runt, och sänder du ut dina positiva tankar får du positivt tillbaka, och mer än du drömt om. Kraaaam :-)) <3

2012-04-30 @ 07:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0