Fredag

Datum: 2012-08-03 / Tid: 03:06:23
Det blev inga 50 miljoner for oss :(
Det var bara en vinnare och den vinnaren kan leva ett gott liv. Avis.

Imorgon borjar jag jobba klockan ett. Pa lordagarna brukar det vara ratt mycket med folk sa forhoppningsvis far jag 7-8 timmar. Pa lordagarna har dom karaoke i sportbaren och det ar inte nice for oronen. Alla som sjunger later valdigt illa och ljudet pa mikrofonerna ar sa hogt sa det gor ont i oronen.
Jag tycker synd om folk som ater middag i resturangen for ljudet fran sportbaren ar sa hogt sa det hors val in till bistrot.

Igar fick jag bilder pa min fina gud dotter. Hon har blivit sa stor och ar ju sa fin. Langtar tills jag far komma hem och goa med henne. Stortjejen.



Fina Amelia.

Nu ska jag ta och ata lite frukost.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0