Jobb jobb jobb...

Datum: 2012-08-29 / Tid: 14:47:04
Pa sistone har det blivit mycket jobb. Yeey. I fredags madde jag dock inge bra, hade san himla huvudvark och inte ens migran tabletter hjalpte sa de skickade hem mej fran jobbet efter 4 timmar. Dagen efter pa lordagen jobbade jag igen de timmar da jag forst jobbade pa gaming 11.30-17 och sen 17-23.30 pa en brollops fest pa overvaningen. Vart dock lite besviken nar jag fick lonen idag for jag trodde jag skulle fa extra pengar pa overtiden men det var samma timlon. Lite dumt tycker jag. 
 
Idag skulle jag haft ledig dag men jag blev inringd sa jag jobbade 17-22. Det ar bra. Imorgon har jag iaf en ledig dag och det ser jag fram emot. 
 
Idag gick jag till shoppingcentret och klippte mej. Det var valbehovt for mitt har var sa himla slitet. Tog aven en lunch pa subway :)
 
Idag ar hemlangtat stor da det var ett ar sedan jag lamnade sverige. Tank att ett helt ar har gatt. Sa mycket har hant i mitt liv, jag har traffat sa otroligt mycket nya manniskor, sett nya platser, bott i 2 nya lander och traffat karleken. 
Min varsta upplevelse pa detta ar ar nog nar jag for till Malaysia. Gud vilken katastrof. Jag minns jag sa till bade charlie och joe att jag hade en konstig kansla i magen innan jag for till flygplatsen, detta kommer inte sluta bra. Oj vad ratt jag hade. Jag mar fortfarande daligt nar jag tanker pa de 3 dagarna i Kuala lumpur. Det gar inte att forklara lattnaden nar jag satt pa planet tillbaka till phuket, annu mer lattad nar jag kliver ur taxin utanfor baren och ser charlie och joe, lattnaden var complete nar jag la mej i min sang och sov. 
 
Nu ska jag se lite tv innan jag nattar. 
 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Jag åt också subway idag ;) Kramar!

2012-08-29 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0