Tai ni po ni

Datum: 2012-08-12 / Tid: 09:47:03
Nu ar jag hemma efter jobbet och det gick bra. Valdigt langtrakigt bara. Var inte mycket att gora. Inte manga vinster pa maskinerna.

Nu har vi en sondagsstek i ugnen sa det blir rostbiff, pumpa, potatis, lok, broccoli och blomkals gratang och sas till middag. Namninam.

Sag en rolig grej pa facebook som jag tankte dela med mej av.



Skrattade nar jag laste det hogt.

Imorgon ska jag foroka peppa min motivation att ga ut pa en promenad innan jobbet. Fick ju sa fina och skona skor av Derek sa jag vill anvanda dom. Det ar bara detdar med att ta sig ut. Gar ju bra once man ar utanfor dorren.

Ibland rakar det komma nagra engelska ord i texten, det ar for jag inte kan hitta det svenska ordet. Jag glommer mitt moderssprak :'(

Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0