tisdag

Datum: 2012-08-14 / Tid: 01:42:07
Det blir jobb for mej anda idag. Ashleigh som jobbade pa gaming igar fragade om jag kunde ta hennes delade skift i resturangen idag. Kan bara ta lunchen eftersom vi ska vara inne i stan pa mote klockan 4. Men det blir nagra timmar extra och jag tar allt jag kan fa.

Middagen gick valdigt fort igar. Ashleigh som var pa gaming gillar jag jatte mycket sa det ar formodligen darfor tiden gar fort.
En av killarna som jobbar i koket, Scotty ar jatte rolig och har alltid nat hyss for sig. Igar var det med buzzrarna. Nar folk bestaller mat klickar jag in deras bestallning pa en numrerad rund svart grej (buzzer) och ger den till gasten, nar maten ar klar knappar kocken in buzzer numret och buzzern borjar pipa och vibrera sa gasterna vet att de kan hamta maten.
Igar stog och jag gjorde ren menyer nar det borjade vibrera och pipa overallt omkring mej. Scotty hade gomt buzzrar och satte igang dom en efter en i fran koket. hehehe, hittade till och med en i kylen. Jackie kom fran sportbaren med ett par oxa, hehe.

Nu ska jag ta och ata frukost och se pa tv ett tag innan det bar av till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det låter bra att det finns trevliga människor på jobbet också, det gäller att låta det överväga den bitchiga typen :)

2012-08-14 @ 08:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0