Trallallaaa

Datum: 2012-08-13 / Tid: 02:07:04
Efter mycket tvekande i den varma sangen drog jag mej ut pa en morgonpromenad. Det var jatteskont. Det blev 30 minuter och solen varmde skont.

Nu sitter jag och hamar andan men  snart maste jag in i duschen och gora mej klar. Maste ga till jobbet om en timma.
Delat skift i resturangen idag. Jag gillar att jobba dar pa mandagar for det ar inte sa mycket gaster sa jag far jobba sjalv. Annars jobbar alltid bitchen och nar jag ser henne knyter magen ihop sig och jag vill bara ga till managern och saga upp mej. Men hon ar ledig idag. weehuu!!

Jag har aven blivit erbjuden att vara brudtarna pa min fina vans brollop i maj och jag vill sa garna komma!
Jag hoppas jag klarar att spara ihop tillrackligt med pengar. Men det ska nog losa sig.

Nu maste jag gora mej klar sa jag inte blir sen.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0