Upp som en sol, ner som en pannkaka :(

Datum: 2012-08-13 / Tid: 09:04:54
Denna dag startade sa bra, men pa jobbet forsvann det goda humoret.
Trots att bitchen inte jobbar far hon en att kanna sig som skit.
Vi ska till "migration office" imorgon och fa svar pa fragor angaende hur jag kan ga tillvaga for att stanna i australien och nar jag vet hur det blir med allting tanker jag borja leta nytt arbete.
Jag tanker inte ga till jobbet med en klump i magen. Spelar ingen roll om jag skulle prata med managern hur jag kanner, det skulle bara gora saken varre.

Nu ar det en halvtimma innan jag borjar igen for middagen sa det  ar bara att bita ihop och tanka att jag har 2 lediga dagar framfor mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0