Bok, julkort och inbjudan

Datum: 2012-12-27 / Tid: 10:23:31
Hej igen!
 
Borjar med att saga att Sizzler var jattegott. Fanns mycket gott att valja medan, pasta sallader, mummsig sallad bar, potatisgratang, nudlar, kottfarssas, pasta alfredo, tacos och massa annat.
Jag at for en vecka framover, at till och med mer an Derek. Han alskar mat mer an mej och kan ata som en hast men han blev matt nastan pa en gang sa jag fick sta for att ata for pengarna. Dit ska vi absolut tillbaka igen.
Pavag hem gick vi in pa en affar och kopte dass papper och jag sag en choklad tomte som jag alltid brukar ata pa jul och den kostade bara 50 cent sa den fick folja med hem. Problemet var bara att nar vi kom och och jag tog upp tomten var chokladen sa smalt att den simmade runt i folien :(. Det var nagot nytt.
Men efter en stund i kylen var den atbar :)
Hade tankt gora kottbullar idag men det far vanta tills pa lordag for vi bada ar matta fortfarande.
 
Innan vi for pa lunch kollade jag brevladan och dar lag det overraskningarn.
Ett julkort fran min underbara van Johanna pa hennes son Wilgott. Han ar ju sa sot och pa kortet ar han sa himla lik Johanna. Sen fick jag en brollops inbjudan fran min alskade van Maddis som gifter sig med sin Simon i maj. Jag ska gora allt jag kan for att komma!!
Sist men inte minst fick jag ett julkort och en bok fran mamma. Jag har klagat bra lange pa att jag inte har nagot bra att lasa men nu har jag en bok som jag formodligen kommer ha last ut imorgon :).
Tack sa mycket alla ni!!
 
Ikvall har vi 2 lotto tickets. 20 miljoner ikvall och hall tummarna att det blir vi!
Vi valde egna nummer pa en ticket och tog ett quickpick pa den andra sa vi far se om det ar nagot bra. Hoppas hoppas. Om vi vinner landar jag pa svensk mark dan efter imorn :)
Eller det far nog vanta ett tag for tror det tar ca 4 veckor innan man far pengarna.
 
Nu ska jag ta och lasa min bok och ladda infor jobb imorgon. Kanns lite trist da vi varit ledig i 3 dagar. Men jag ar glad att jag fatt vara med min man i 3 hela dagar.
 
Puss och kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0