Saknar

Datum: 2012-12-28 / Tid: 01:44:34
Hello!
Usch vad jag saknar min man. Har blivit sa bortskamd de senaste 3 dagarna nar jag varit med honom 24/7 och nu nar han ar pa jobbet ar det sa ensamt. Men jag hinner iaf se honom en snabbis innan jag borjar jobba.
 
Vi vann ingenting pa lottot igar. Sop nummer. Men ingen vann sa nasta torsdag kommer det vara 30 miljoner dollar. Var 20 miljoner dollar igar. Ah vad jag vill vinna.
 
Nu har jag dammsugat och atit frukost sa nu ska jag antligen fortsatta lasa min bok. Jobbar hela helgen och stanger pa nyarsafton. Kul :/
Kommer formodligen sitta pa kontoret och rakna pengar nar klockan slar tolv, tanker iaf sno en liten champagne flaska fran kylen sa jag har nagot att skala med. Synd att jag inte har nagon att skala med :(. Stanger iaf med duty manager Reon och det ar bra. Honom gillar jag. Men jag vill ju vara med min alskling.
Forra nyar firade jag med charlie och allihopa i thailand. Hade Derek i andra anden pa telefonen halva kvallen och langtade efter att han skulle komma. Han ville inte saga nar hans flyg var bokat utan ville overraska. Han kom en vecka efter nyar <3
 
Na nu ska jag ta och lasa lite.
 
Ha de!
 
 
Han far mej alltid att skratta. Aven nar jag kanner mej lessen och allt kanns bla far han mej alltid glad igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0