Torka

Datum: 2012-12-05 / Tid: 01:06:13
Hej!
Min bloggtorka kom samtidigt som torkan i oz. Herregud vad varmt det ar. Igar var det nastan 40 grader i skuggan och jag smalte.
 
Jag hade klanningspanik sa jag gick till chermside shopping center klockan 12 (nar det ar som varmast), tog men nastan en halvtimma och svetten bara rann. Nu forstar inte hur jobbig denna varme kan vara. Det ar en sak om man ar pa semester for da latar man bara och gor det man kanner for, men nar man lever i varmen sa ar det annat.
Tycker sa synd om Derek som star ute hela dagen och jobbar i denna varme. Ingen skugga utan i star i stekande sol hela dagen. Hudcancer tanker jag.
Iallafall hittade jag en klanning igar. Den far duga. Nu ska jag bara kopa ett par skor och lite smycken sa ar jag redo att vandra till altaret och saga I do.
MIn snalla mamma betalade for min klanning och jag onskar sa mycket att hon hade kunnat vara har, maami <3
 
Igar pratade jag med pappsen i telefonen och det var sa roligt. Var ett tag sedan vi pratade nu. Stackars pappa var pa jobbet och var tvungen att jobba men jag kunde inte sluta prata. Paapi <3
 
Nu ar jag ledig i tva dagar och just nu haller jag pa att tvatta. Nar tvatten ar fardig och hangd ska jag ringa Jackie, hon ska hamta mej och ta mej till henens hus och dar ska vi simma i hennes pool. Mysigt.
 
Ha de!
 
 

Kommentarer
Postat av: Broder Patrick

Låter jobbigt med sådan värme! Man vet ju själv hur man blir bara det är 30+. Tror sångaren i LM.C gillar rosa lika mycket som dig http://www.youtube.com/watch?v=GUucLEOsAO8 :3

2012-12-05 @ 07:30:31
Postat av: Mamsen

Låter härligt med ett dopp i poolen :)

2012-12-05 @ 08:52:56
Postat av: broder Mattias

Vad skönt med ett dopp! :)

2012-12-11 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0