Pics

Datum: 2012-02-08 / Tid: 05:58:30
Nu har jag gjort en kopp kaffe, lagt in bilder på datorn så nu är det bara att köra :)

Vi kom fram till campingen i Brunswick, new south wales, på fredagkvällen. Vi stannade efter vägen och köpte sovsäckar, fiskespön (:D) och mat på donken.

När vi kom fram satte Derek och Rohan upp tältet, med ett litet handtag från mej och Melissa, sen satt vi ner med några öl och pratade.

Dagen efter hände inte mycket. Vi åkte med en båt ut och fiskade. Jag fångade en brax :) Inge stor men jag var den enda som fick napp.
Vid 5 var jag så trött så vi gick och la oss, somnade på en gång, vaknade vid 10 och höll på att svälta ihjäl så vi gick till puben och åt en pizza. Kan vara en av de goaste jag ätit.

På söndagen packade vi ihop tältet rätt tidigt, for iväg till en strand och kikade, sen vidare mot Byron Bay.



12 mannatältet :) Räckte gott och väl till mej och Derek.



"sovrummet" sovsäckarna Derek köpte kunde man koppla ihop och göra till en stor säck :)





Rohan och Melissas tält



Utsikten från vårat tält



Melissa och lill baby Jackson, Dereks gudson. Så himla glad unge. Saknar min lilla gojänta Amelia så mycket :(



Stranden vi for till som var bredvid campingen





Derek plockar snäckor :)







Derek badade, jag hade inte på mej min bikini...



...så jag fick hålla hans grejer. hehehe



Sen tog vi en promenad...



...och kollade på surfarna.

Häftigt.

Sen satte vi oss i den otroligt heta bilen utan AC, och for iväg mot Byron bay. Trafiken var en plåga men vi kom fram tillslut.
Först for vi till den östligaste punkten i australien, parkeringen var såklart full så vi parkerade längre ner och tog en promenad uppöver mot fyren och utsikten.



Där har vi utsikten på vänster sida



Fyren dit vi var påväg. Det ser ut som det är långt att gå men det var inte så långt. Utsikten var så vacker.



Det är nog den vackraste stranden jag sett.







Min babe <3



Nästan framme :)







Man kunde gå ner dit men det var lite väl varmt och långt för det. Så vi skippade den biten.



Min älskling!!!!!



Inte dåligt :)





Fyren



Fyren



Sen var det bara att promenera tillbaka till bilen och styra näsan mot denna strand :)
Vi badade en stund, köpte mat och for dom ca 2.5 timmarna hemåt.
En super härlig dag i Byron bay.

Jag blev rätt bränd efter denna dag och nu flagnar mitt ansikte. Fun.

Ja nu ska jag väl inte göra så mycket mer än att vara rädd för spindlar och vänta på att Derek kommer hem.

Vi gjorde världens goaste middag igår. Potatisgratäng, rostbiff, pumpa och lök i ugnen. Derek gjorde rostbiffen och det var de goaste köttet jag ätit. Vill ha meeer!! Mumms.

Pappa önskade att se bilder på hur jag bor nu så jag ska våga mej ut och ta lite kort på huset imorgon.

Igår såg jag den största spindeln jag sett. Jag såg nätet först och tänkte, en liten spindel kan inte ha gjort detta nät, mycket riktigt såg jag stora feta aset i mitten. MAMMA vad har jag gett mej in i!!!!!

Ha en bra dag alla!!








Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh vad fint det är! Jättekul med bilderna. Jag tycker att du ska köpa en hatt så slipper du bränna dig i ansiktet. Tycker precis som pappa att det skulle vara jättekul att se bildern på/från huset. Jag har ju bara sett taget på Google :)

Kramis <3

2012-02-08 @ 07:59:13
Postat av: Broder Mattias

Vilka härliga bilder!! :) Är så avundsjuk!

2012-02-08 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0