Truck passenger

Datum: 2012-02-03 / Tid: 06:01:42
Imorse var jag uppe strax före 6, på med kläder och en kvart senare kom Jamie ner och vi hoppade in  i lastbilen.
Dom håller på att bygga ett hus en bit härifrån så vi åkte dit, lastade jord på flaket, for och dumpade jord, tillbaka, lasta mer, dumpa mer, matstopp, mer jord. Jag hade så roligt :D
Sista svängen hade vi ett träd på flaket och det skulle vi dumpa på ett annat ställe, Jamie frågar: U wanna go for a rollercoaster ride?
Ohhh yeah!!
Vi tog en annan väg och den vägen går som i kullar. Det stog stort på vägen SLOW men vi åkte då inte sakta. Jamie stannade efter vägkanten och släppte förbi bilar och när vägen var fri var det gasen i botten.
Hahaha, shit vad vi flög. Vi tog den vägen tillbaka då utan träd och vi kom upp i 90 k och jag lovar jag lyfte från sätet. Grymt kul.
Vi åkte tillbaka till huset för Jamie skulle ha nån signatur på hur länge han jobbat och påväg hem säger han, one more rollercoaster?
Så vi tog en omväg och gasade genom kullarna en gång till. Hehehe.

Nu är jag packad och klar och väntar bara på att Derek ska komma hem. Sen äre gasen i botten mot campingen.

Kameran är nerpackad så bilder kommer när vi är tillbaka i huset!

Nu kom han just in så nu far vi :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0