Cowboys

Datum: 2012-07-14 / Tid: 19:52:39
Klockan ar nu snart 4 och jag kom hem for inte alltfor langesen.
Borjade klockan 19 och det var valdigt lungt i baren. Men idag hade dom rodeo pa entertainment center inte langt harifran och vid tio snaren kom alla comboys for dricka och SHIT vad mycket folk och stressigt det blev. En av tjejerna jag jobbade med sa att hon jobbat dar i 3 ar och det har inte ens varit i narheten av sa mycket folk nangang. Dom hade ett country band som spelade och ibland var det nastan omojligt att fatta vad folk bestallde. Men det gick bra anda. Managern sa nar vi stadade baren: You did really really good tonight. Det var roligt :)
Derek plockade upp mej nar jag slutade och vi for pa donken och kopte varsin hamburgare sa vi har precis atit fardigt nu.
Derek har nattat och jag ska forsoka gora detsamma.
Nu jobbar jag inte forran pa onsdag :(
Jag vill inte ha sa manga lediga dagar. Vill ha pengar och nanting att gora. Men jag far val ta vad jag far. Jobbar iaf ons, tors, fre och lor till veckan och jag hoppas att det blir 8 timmar varje dag.
Dom 3 dagar jag jobbat nu har jag varit i sportbaren men pa onsdag ska jag in och lara mej i resturangen.

Nu har jag gaspat 3 ganger pa 4 sekunder sa nu sager jag Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart bor ni nu då? Jag är så glad att du fått jobb. Tråkigt med surmular bara.. :)

2012-07-14 @ 20:12:28
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Frida

Det förstår jag. Fy vad jobbigt. Man vill ju kunna springa omkring naken om man så vill. Heja er! Hoppas ni kan flytta fort :)

2012-07-15 @ 07:28:50
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Mamsen

Yiiiihaa :)

2012-07-15 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0