Forsta dagen, check!

Datum: 2012-07-12 / Tid: 09:44:43
Nu har jag precis kommit hem fran jobbet efter 6 timmar bakom baren.
Det gick jatte bra och jag fick berom fran managern och de andra som jobbade i baren.
Hade lite problem i borjan med att forsta vad folk bestallde, sa manga olika sorters oler och alla mumlar och pratar fort so det blev manga "sorry" ibland innan jag fick det ratt.
Det kanns i kroppen att jag inte gjort nagot pa 6 manader. Benen och ryggen varker och huvudet ar helt slut efter nya intryck men det kanns sa himla skont och jag klagar verkligen inte.
Imorgon ska jag infinna mej dar klockan 2 och eftersom det ar fredag kvall kommer det vara mycket att gora.
Derek var hemma fran jobbet idag igen pga regnet sa jag fick skjuts till jobbet.

Nu star en curry och puttrar och det luktar sa gott. Hungrig hungrig!

Hors imorn!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och Vilmer

Vad roligt att det gick bra! Skönt att få lite egna pengar kan jag tro. Saknar dig massor! Ska nån gång (om typ 2 år) när jag börjat jobba köpa en ny dator så vi kan snacka på Skype. Kanske går från telefonen med. Har du nått nummer där nere ifall man vill skicka ett sms? Kramar!

2012-07-12 @ 10:53:04
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vad kul att det gick bra! Du kommer att göra succé där :)

Kramis <3

2012-07-12 @ 12:18:16
Postat av: Frida

Hihi ja han är en riktig knubbis. Om 3kg är han ikapp elsa ;) jag förstår att det är jätteskönt att ha nått att göra :) kram

2012-07-13 @ 08:49:20
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0