Fredag

Datum: 2012-07-27 / Tid: 04:18:26
Nu ska jag strax bege mej ivag pa jobbet. Pa fredagarna brukar det vara ratt bra med folk, hoppas denna fredag inte ar nagot undantag sa jag far jobba lange.

Idag har jag inte hunnit med sa mycket. Tvattade Dereks jobbklader nar jag klev upp och hangde upp dom ute. Det ar fint vader idag och det kanns varmt i solen. Sen har jag bara kikat tv och laddat infor jobb.


En bild fran nar vi var ut och kakade middag.
Derek, jag, Rose (Dereks pappas fru) och Dereks farbror och hans fru.



Samma har, Derek, jag, Kevin (Dereks pappa), Dereks farbror och hans fru.

Efter den bilden slet Dereks pappa, Kevin, med mej pa dansgolvet och vi dansade loss till Jailhouse rock. hehe. Han ar rolig.

Na nu ar det dax att ta pa sig dojorna och vandra ivag pa jobbet.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0