Internet

Datum: 2012-07-24 / Tid: 06:59:35
Nu har vi antligen fatt tillbaka internet. Funkade inte pa hela dagen igar men nu ar det tillbaka.

I sondags traffade jag Dereks storebror Peter. Nar Derek for och hamtade honom sa jag klart och tydligt att ring om ni kommer hit sa jag hinner gora mej iordning. Jo det skulle han gora.
Jag ligger pa soffan i pyjamas, varldens morgonfrilla, makeup sedan dagen innan som har runnit lite under vanstra ogat och glasogononen pa nar Derek kommer hem... MED SIN BROR!!! Gud va arg jag blev. Pinsamt att mota brorsan sadar. Men men...
Pa kvallen for vi till deras moster och morbror och at kinamat. Ett valdigt trevligt par. Efter maten lamnade vi av Peter pa flygplatsen. Nar vi korde in pa varan gata ringer han och har glomt planboken i bilen, bara att vanda om. Tur att det ar nara till flygplatsen.

Igar jobbade jag delat shift. Jag hade bade lunch och middags servicen sa jag borjade 11.30 och jobbade till koket stangde 15.00, sen tillbaka for middagen 17.30 och gick hem 21.15.

Imorse klockan 8.00 hade vi staff meeting. Jag fick slapa mej upp ur sangen och ga dit men det var helt i onodan for det var bara jag som dok upp. Sa nu ligger man pa plus sidan hos managern :P
Det var ingen ide att ha mote med bara han och jag sa det var bara att vanda och ga hem igen.

Ikvall ska jag vara sportbaren och borjar 17.00 till stangning. Igar stangde tjejen i sportbaren klockan 20 for det var inge folk men jag hoppas det ar mer folk ikvall sa jag far ihop lite timmar.

Som jag sa till Derek igar, jag har inget emot jobbet men jag gillar da inte folket jag jobbar med. Visst ar dom trevliga och sa men alla snackar sa himla mycket skit om alla. Riktigt falska allihopa. Man kan ju bara undra vad dom sager om mej...
Men det ar bara att tanka att jag inte kommer jobba dar for alltid och det ar ju inte nagra jag behover umgas med om jag inte vill :)

Nu ska jag fortsatta med min gaming license kurs innan det bar av till jobbet.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0