Lang dag

Datum: 2012-07-25 / Tid: 14:08:26
Imorse vaknade jag 6.30. Klev upp och sen kunde jag inte somna om. Gick pa affaren och handlade lite, gjorde klart gaming kursen, kikade lite tv, lagade curry korv som vi kakade till middag och bara slappade.
Jag fick hora igar pa jobbet att gaming licensen jag gjorde ger inte tillstand att jobba med pokermaskinerna. Den kursen kostar mellan 200-250 dollar :/. Jag ska prata med managern och se om det ar vart att betala dom pengarna for kursen. Forhoppningsvis ger det mej mer shift men lika bra att checka sa jag inte slosar bort pengar pa ingenting.

Mamma ringde forut och det ar alltid lika roligt att prata med henne. Maami <3
Nu har vi precis kollat pa masterchef finalen och for en gangs skull vann personen jag ville skulle vinna. Go Andy!

Nu ska jag snart natta och imorgon tankte jag baka nanting. Blir kanske en kladdkaka som jag inte atit sedan jag lamnade sverige.

Idag har jag varit i australien i 6 manader. Tiden gar fort.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA! "Jag fick hora igår på jobbet..." :P Vad lustigt det kan bli ibland utan prickarna ovanför bokstäverna ;)

2012-07-25 @ 17:17:39
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0